Madde

Sköna fredag

Publicerad 2012-01-20 19:55:43 i Allmänt,

Det är ingen risk att sova bort fredagarna direkt. Oliver ska vara i skolan kl 8.20 så bara gå upp. När vi hade lämnat honom så styrde vi vår kosa mot Uppsala. Första stoppet blev på bauhaus och in köp av krokar.
Sen åkte vi vidare till gränby centrum och lera och tittskåp införskaffades . Så skull ju jag ha lite smått och gott men blir så stressad när jag har med mig R och W som bara vill vidare, så jag tar det en annan dag. Men jag hittade en väska på Åhléns som jag köpte,riktigt nöjd :)
Så fick det bli en sväng på Ikea,vi köpte lite förvarings saker och ha under diskbänken. Vart även en billig lunch, 75:- för oss tre. Kan inte finnas något annat stället som är så billiga.

Väl hemma hämtades Oliver hem från skolan och vi åkte ner till läkarstationen. För två månader sen ca så gjorde han illa sin fot och det har aldrig blivit riktigt bra. Så i dag hade vi en tid och de ville att han skulle röntga foten, så det får bli en tripp till Norrtälje nästa vecka och röntga.

Hann även med en löparrunda innan jag åkte på bollek med William. Nu är det fredagsmys och slapp i soffan.

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela