Madde

Sista lediga dagen på det här lovet

Publicerad 2012-01-02 20:37:52 i Allmänt,

I dag åkte vi och hämta mamma för att sen köra henne och Oliver till kista. Där titta dem på bio shoppa lite och åt lunch.
Medans dem var där så åkte vi andra till barkarby. Det inhandlades nya blommor på plantagen, halva priset på alla gröna växter tom den 27 jan. Så hitta jag ett par gardiner till halva priset på hemtex. Så på torsdag åker sista julen ut och nya gardiner och blommor åker upp och fram i stället.
Oliver hade haft super mysigt med mormor och va så nöjd!
________________________________

Väl hemma åkte löparkläderna på och jag gick ut och sprang. Nu när jag skaffat mig en iPhone så har jag gjort mig en spellista på spotify och så ladda jag ner runkepper appen. Så i dag fick jag veta att det ja trott var lite mer än 5 km faktiskt var lite mer än 6 km. Så nu blir mitt mål att orka öka farten och springa runt 30 min på denna sträcka till våren.
I morgon börjar allvaret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela