Madde

Nyårsafton 2011

Publicerad 2012-01-01 14:35:56 i Allmänt,

Stratade dagen med en härlig långpromenad, hade trevligt sällskap av Jennie. Skönt att ha någon att prata med och tiden går lite fortare.
Efter promenaden åkte vi upp till Lilla Granby och grill korv och njöt i solen.




Sen åkte vi hem ochg vila upp oss lite inför kvällen. Vi åkte tillbaka till familjen och där blev det god mat och trevligt sällskap. Helt enkelt en trevlig sista dag på året. Vi gick ut och smällde av våra raketer med barna innan efterrätten. Killarna gilla det super mycket men lilla Ella blev rädd och tyckte inte om smällarna. Precis som William har varit alla är,det här året va första gången han ville va med och se på alla raketer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela