Madde

Lediga fredagen med lite jobb....

Publicerad 2012-01-13 17:41:40 i Allmänt,

Har varit en skön ledig fredag. Började dagen med 40 minuter tabataintervaller. Så skön start på dagen med ett träningspass. Lämnade sen William hos Viktor . Huset tomt och jag bara njöt av tystnaden, små plocka och fixa lite.

Tiden går så fort bara. Vips va klockan halv ett och det var dags att hämta w och v,sen till skolan och hämta oliver och Lucas. Hem och huset vart nu fullt av liv. Härligt och se när det har kul tillsammans.

Har suttit en timme i sporthallen och kollat på bolleken och nu är vi i simhallen på simskola.

Avslutar sen min lediga fredag med att jobba lite. De behövde hjälp på fritidsgården så ja ställer upp. Kan va kul med ett besök på gamla arbetsplatsen och så lite extra pengar.

Trevlig helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela