Madde

Humöret på svaj

Publicerad 2012-01-06 08:59:24 i Allmänt,

Dagen i går startade toppen. Öppna på jobbet och vi bakade kladdkaka och bullar.
Slutade tidigt och hade bestämt mig för att kasta ut julen, less på gran och stjärnor. Så jag började och det kändes så skönt. Hade lovat pannkisar till middag så tog en paus för att börja fixa. Men det gick helt åt helvetet rent utsagt. Vet inte vad jag gjorde för fel! Detta gjorde så mitt humör hamna på botten. Kastade all smet och gjorde köttbullar och makaroner.
Sen va jag rätt låg.
Tog mig iväg på Friskis och tränade ett bas/ puls pass och är du på dåligt humör gå på Camillas pass hon är så skön med alla sina grimaser och kommentarer. Så resultatet blev ett träningspass och ett bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela