Madde

Hemma en snabbis igen

Publicerad 2012-01-27 20:26:53 i Allmänt,

Började självaste fredagen med att köra ett 40 minuters tabata pass, så skönt.
Sen var det bara att höra sig i ordning och ta dig till dagens föreläsningar. Dagen började bra efter lunch rätt segt och så sista passet va bara så underbart. Många skratt och man önska alla fick höra denna man berätta. Dagen i dag va absolut bäst!

Nu är jag hemma över natten och i morgon blir det bröllop. Vi ska få vara med och se bästa Sofie och Davids säga JA till varandra.
Tjejerna och jag har fixat och trixat in för middagen i morgon då vi ska hålla vårat tal på vårat vis.

Mer info kommer i morgon om allting.

Ha en toppen helg alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela