Madde

Fyrhjuling

Publicerad 2012-01-22 12:30:10 i Allmänt,

På förmiddagen åkte vi upp till familjen Persson / Carlsson. Anton har fått en fyrhjuling och den åktes med för fullt. Killarna tyckte det var jätte roligt!

Nu blir det titskåps fix, det ska limas och leras lite till. Det värsta är bara att jag det hänt något med min rygg. Skulle bära in några påsar med böcker i garaget och när jag ställt dem på golvet och ska vända mig om så låste sig svanken. Nu gör det ont men låsningen har släppt. Får se hur det utvecklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela