Madde

Första dagen på nya året

Publicerad 2012-01-01 18:27:49 i Allmänt,

Och inte många knop gjorda. Killarna vaknade vid 8.45 och då gick filmen bilar på tv.Vi låg och titta på den, så det blev frukost först vid halv elva i dag. Gick och la oss en timme till efter frukosten så slappt och skönt. Sen ville de ringa kompisar, så oliver fick hit en kompis. Williams kompis va upptagen men han va lika glad för det. Han ringer inte så många andra, så va det med oliver också när han gick på dagis. Inte förens han börja skolan har det blivit fler kompisar på fritiden, så kanske blir lika med William.

Själv har jag gjort så lite som möjligt ;)
Veden va slut så va tvungen att anstränga mig lite och fylla upp hyllorna. Annars vart det mest slapp framför datan.
Nu har vi precis spelat yatzy och William har blivit så duktig på att räkna ihop tärningarna, är så kul och se alla framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela