Madde

Vilket väder

Publicerad 2012-02-12 16:25:45 i Allmänt,

Vilket underbart väder det blev i dag. Tänk va mycket mer energi man får av att solen skiner. Oliver skulle ha haft bandy i dag egentligen men det var tydligen ingen . Så det vart lite skridskor och sen en sen lunch. Efter lunch åkte vi till arninge och Täby C. Byte ett par skor till oliver och köpte ett par byxor och en t-shirt till William som han fick av snälla mormor och morfar. Så kul och se när han står och väljer och det blir sådana starka färger.
Nu blir det en lugn söndagskväll med god middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela