Madde

Mysig helg

Publicerad 2012-02-19 14:42:56 i Allmänt,

I går startade jag lördagen med att köra ett intervallflexpass på f&s.
Sen va det skjuts till kalas för olivers del shopping på Ica och William lekte med kompis.
Kvällen bjöd på trevlig födelsedags middag här hemma tillsammans med mina föräldrar,Roberts föräldrar och min bror med familj.

-----------------------------------------------------

Familje söndag

I dag har vi varit i väg till junibacken. William är inne i en riktig Astrid Lindgrens period just nu Madicken och saltkråkan gå om och om igen här hemma. Så vi tyckte det kunde passa bra plus att de har gjort en utställning med Jan Lööf. Vi har läst de böckerna mycket här hemma så killarna tyckte det va kul. De visade teatern: Farbrorn med det röda äpplet.
Vi tog oss även en sväng på vasamuseet det tyckte de va riktigt spännande.

Nu blir det slapp och sen ska jag avsluta helgen med ett cirkelfyspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela