Madde

Känner mig så nöjd just nu

Publicerad 2012-02-09 19:28:58 i Allmänt,

På jobbet trivas jag och det känns så kul just nu.
Saknar dock min gamla kollega Solveig massor, alla våra pratstunder,skratt och små gnabb i mellan åt. Hon har bara flyttat två trappor ner men det finns ingen tid när man inte är på samma avdelning.

Så har det gått 6 veckor sen jag började min utmaning, att komma ner till 30 minuter på min löparrunda. När jag började springa så var tiden på 33,46 och dag när jag testade mig va tiden 31,39, så tiden har förbättrats med 2 min och 7 sek :D.
Har tappat 3 kilo på köpet, det blir liksom lättare att tänka på vad man äter när man motionerar.

Hallen som vi fixat med blev toppen och i dag när jag kom hem så va köksväggen tapetserad och jag blev så nöjd.

Sommarsemestern är bokad sen några veckor. Vi åker till Gotland i sommar och familjen Persson /Carlsson hänger med och det känns kul.

Trivs med livet just nu helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela