Madde

Härliga lördag

Publicerad 2012-02-11 22:37:39 i Allmänt,

Lördagen börjar lida mot sitt slut.
Har haft en underbar lördag lite fix här hemma, Malin och Sanna kom förbi och fikade och snackade lite skit. William har varit på kalas och Oliver lek med en kompis här hemma. Vi har varit på en snabb visit hos mamma och pappa och nu i kväll har vi tittat på melodifestivalen tillsammans. William orkade precis hörsa sista låten sen så slocknade han i mitt knä.
Har precis gjort en beställning på HM, sommarkläder till killarna. Hade en 25% rabatt kod: 9690 och så en 10% rabatt kod: 9679. Så därför kunde jag inte låta bli. Två shorts,tre t-shirts och en kofta till William , två shorts,fyra t-shirts och en scarf till Oliver.
Nu ska jag bara lima klart ett tittskåp sen är det god natt.
Ska ladda batterierna ordentligt i natt för i morgon ska jag testa ett crossfitt pass som Mia lagt upp på sin blogg.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela