Madde

Veckan som gått

Publicerad 2012-08-18 22:19:55 i

Jag har varit ledig i 6 veckor och barnen 9 veckor i sommar, helt underbart.
Men i måndags började verkligheten igen. Jag hade dån ångest över att gå till jobbet och önska jag va sjuk så jag inte kunde.
Men nu har det gått en vecka och jag är jätte taggade inför starten på fritids, lite nyheter och även gammalt kommer stå på höst terminens schema. Dock inte riktigt lika taggad av min andra nya tjänst men det får bli som det blir.

Vi avslutade arbetsveckan med personal trevligheter. Det är alltid hemligt varje år. Men vi hamnade i alla fall på väddö gårdsmejeri, där fick vi en liten föreläsning om hur det går till att göra ost och sen vart det ostbuffe.

Även hunnit med lite träning och och familje mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela