Madde

Underbar dag

Publicerad 2012-08-05 22:25:15 i

När jag vaknade i morse så hade jag fått ett efterlängtat sms. Det va från fina Jenny, smset innehöll trevlig info om en liten prinsessa som kommit till världen. Som jag väntade i går på att det skulle vara klart någon gång ;) Sen startade jag dagen med en härlig löparrunda på ca 5,5 km. Solen sken och det kändes så underbart. Dagen fortsatte på stranden tillsammans med Jennie och Zandra och alla barn. Inte alls lika underbart som på morgonen. Det blåste vid havet och det blåste kallt. Men ungarna bada och hade det bra ändå. Väl hemma har jag varit väldigt effektiv. Gräset klippt, råttorna har fått nytt spån hö kvistar och sand, jag och William har bakat 4 sortes kakor och så har jag kokat 3 liter hallonsylt. Nu blir det lite slapp och snart sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela