Madde

Lördag

Publicerad 2012-08-18 22:30:36 i

Det är så underbart när man vaknar av sig själv, kan ligga och dra sig en stund och även hinna med en ljuvlig löpar runda innan barnen vaknar och det blir full fart.
Så startade denna underbara lördag. Först tog sig Robert ut och när han kom hem stack jag i väg, härligt :)

Sen har dagen liksom bara rullat på:
William fotbolls träning
Lunch
William till kompis
Jag och Robert ut i svampskogen
Oliver lekt med kompis
Höst fix i trädgården
Fotbollsmatch för oliver
Hämtning av William
Thai middag
Tv-mys och lördags godis
Tittskåps fix

Och nu god natt i morgon ny dag och nya tag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela