Madde

Liten har blivit stor

Publicerad 2012-08-21 21:26:17 i Allmänt,

Så va det den stora dagen. Skolan började för William i dag. Han va så nöjd och glad när jag lämnade han där i dag efter lite upprop och fika tillsammans.
Det här kommer bli toppen och gud så smidigt det va när jag skulle hämta i dag efter jobbet, båda barnen på samma ställe så skönt.

Nu är vardgen verkligen igång på riktigt och vi ska nu komma in i alla rutiner med jobba träningar för både mig, barnen och Robert.
Men det kommer nog bli bra. Det värsta är bara att jag börjar bli förkyld och det känns inte kul finns liksom inte tid att vara sjuk.
Jaja lite från mig, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela