Madde

Lennakatten

Publicerad 2012-08-27 06:34:33 i

Efter min irritation så tog vi tag i förmiddagen innan oliver skulle ha hemma match. Vi tog en sväng i svampskogen och sen började jag rengöra källaren inför hösten då den kommer börja användas igen efter sommaren.
Rätt va det är ropar Robert på mig att de ringt från olivers fotbollslag och undra vart han va?
Matchen började 12:15 men jag trodde det va samling då, så det va bara art svida om och dra ner till planen. Matchen slutade 1-1. Det är så kul att se lagets förändring, de har blivit då mycket bättre än innan sommaren.

När matchen va över packade vi lite fika och åkte mot Faringe.
Där hoppade vi på lennakatten och åkte till Uppsala tur och retur. Vi fikade på tåget och tittade på naturen runt om oss. Det är ett gammalt ånglok som har dragit våra vagnar och vi har fått känna på hur det va att åka tåg förr i tiden.
Nu sover två nöjda killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela