Madde

Fredag

Publicerad 2012-08-24 21:55:25 i

I 6 år har jag varit ledig på fredagar. Men nu är de slut på det i alla fall för nu. Kändes lite konstigt i morse när klockan ringde för femte dagen i rad. Men jag har gått ner i tid så slutar kl.12 på fredagar numera.
Har en timme och en kvart på mig att göra vad jag vill innan det är dags att hämta killarna i skolan.
Det vart en skön fredag och snart säger jag god natt, det tar på krafterna att gå upp 05:15.
I morgon blir det biomys med killarna och sen en mys träffa med Minna och Jenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela