Madde

Två sämre dagar

Publicerad 2012-04-12 20:10:43 i Allmänt,

I går och i dag har inte varit så bra dagar vad det gäller mina måltider. Det har snaskats och fikats,inte så bra men tog mig alla fall ut på en liten runda bestående av löpning blandat med PW.
I dag skulle jag gått på gymet men latmasken tog över.

I dag har jag och William varit och hälsat på Jenny som jag jobbade i hop med förut. Lunchat och fikat och pratat lite skvaller och även allvars saker.
Bland annat så fick Jenny mig att skicka i väg en ansökan till en utbildning på universitet. Jag tror dock inte att jag har någon chans för man måste ha engelska B och det har jag inte. Men nu är det gjort.
Sen har det inte gjorts så mycke mer av denna dag.

I morgon ska jag till Sim Sala Bim där Kit kommer ta hand om mitt ansikte, ska bli så underbart och hon är en sådan toppen person.

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-04-12 20:28:02

Åhh vad härligt! Hälsa Kit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela