Madde

Solen och ljuset gör så mycket

Publicerad 2012-04-29 21:41:40 i Allmänt,

Tänk va solen kan ge en så mycket mer energi.
Å va härligt det är när det är ljust länge på kvällarna.

Startade dagen med en härlig löpar runda. Tiden vart 28,28. Börjar känna att jag inte kommer att klara mitt mål. Kändes som jag bara vill ge upp. Står liksom still.
Men är på banan igen med vikten, 72,5.

Vid 11 tiden åkte jag och William ut till vätö, till Jenny och Fredrik. Minna med familj kom också dit.
Super mysig dag i solen med grillning och gott fika som jag hade bakat och tagit med.

Väl hemma så vilade jag en 5:a och sen fick jag massor av ny energi.
Startade mitt projekt som jag nämnde i går. Vi har två stolar och ett litet bord som har stått i vårat förråd sen vi flyttade hit för 6 år sen. Vi hade det på balkongen när vi bodde i lägenheten. Nu ska det bli vita och få nya fina dynor. Sen ska de placeras på våran stora altan. Slipat tvättat och grundat nu på kvällen. Så hade jag lite krafter kvar så jag oljade altan också ;)
Nu sitter jag i soffan och tar igen mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela