Madde

Små har blivit stora

Publicerad 2012-04-11 16:54:31 i Allmänt,

Det började med att Oliver rensade sitt rum på leksaker han inte använder. William vart genast intresserad av vissa saker. Vi sa till honom, att ska han ta in sakerna i sitt måste han också rensa lite bland sina saker. Så i dag har det rensats där med.
Nu har vi massor med leksaker som inte används och killarna har bestämt att de ska försöka sälja sakerna på loppisen som skall vara på lördag. Ska ringa och kolla att det finns plats kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela