Madde

Skön känsla

Publicerad 2012-04-01 21:06:30 i Allmänt,

Passet va grymt härligt i dag.
Startade med 20 min löpning uppdelat på:
5 min uppvärmning

5 x 1 min löpning öka 1 km/h varje minut (jag startade på 11 upp till 15)

Sen körde jag lutning på bandet och körde 5x1 min med 30 sek vila mellan varje

5 min nedvarvning

Jag kan lova er att det brände härligt i bsksida lår och rumpa när jag var klar. Så avslutade jag med ett härligt cirkelfyspass på 45 min hård träning 15 min uppvärmning, nedvarvning och stretch.

05:15 ringer klockan i morgon och en ny vecka startar. Vet ni vad som är skönt? Jo, jag jobbar 4 dagar precis som alla andra men sen är jag ledig i 10 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela