Madde

Duktiga killar

Publicerad 2012-04-28 14:36:18 i Allmänt,

Killarna har sparat pengar till nya Kickbikes . De har spanat in några på någon sida på nätet, som är alldeles för dyra tycker jag. Så jag har sagt att jag kommer inte lägga en krona. Men så i dag när vi va i arninge så gick vi in på leksaksaffären. Å va låg inte där på en hylla, jo Kickbikes i den modellen dom vill ha , men inte med rätt märke ( vilket nu mera börjar spela någon roll när man fyller nio). Men till halva priset av vad de dem sett, så oliver övervägde och bestämde sig tillslut att slå till.

Tycker de har varit så duktiga som sparat alla pengar dem fått i julklapp påskpresnt, av mormor och morfar då och då och så veckopengen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela