Madde

Slår till igen

Publicerad 2011-09-28 21:44:27 i Allmänt,

Passar på att gör ett inlägg till så här på kvällskvisten. Fotbollsavslutningen gick bra men tråkig som jag är så va jag inte med på matchen barn mot föräldrar, tycker verkligen inte att det är kul med fotboll. Ja man kan ju ställa upp men det va så många andra föräldrar som va med.
Har haft en lugn och skön kväll R jobbar och killarna somna skapligt i tid. Så passa på att njuta framför tv:n och har börjat på två tittskåp till.
Har blivit två tvättar också då Oliver kom hem i dag och har fått hundbajs på tjocktröja och jeans i dag när de hade utedag på fritids. De va en tjej som kasta en påse på honom och så klart sprack den. Hon ringde i kväll och bad om ursäkt.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och njuta det är så skönt i sängen

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela