Madde

Mysförmiddag

Publicerad 2011-09-16 15:52:02 i Allmänt,

Idag på förmiddagen har jag R och William haft en mysig dag i Uppsala. Vi lämna Oliver i skolan och åkte först till bauhaus och köpte oss en ny entre matta, sen bar det va mot Gränby C. Det vart en morogn fika medans vi vänta på att affärerna skulle öppna. Så kolla vi runt lite men kände ingen ro att kolla till mig själv så får ta en egen dag snart till ett shopping centrum. Men det vart strumpor till Oliver mössa til William nagelack till mig och ett par jeans till R. Shoppa upp mig lite på panduro också för har fått 5 beställningar, kul.

Sen bar det av mot Ikea och inhandling av nytt tyg till stolarna i köket. Så ska snart fixa med det så får ni en bil i morgon på nya matplatsen.
Skopunkten fick också ett besök, det vart ett par fodrade stövlar, ett par vinter kängor och ett par jumpa skor till tennisen. Tre par skor under 500:- lappen det tycker jag är bra. Verkar som det är lime grön som gäller för de små i år.

Sen hem och hämta Oliver men han ville inte med hem utan åkte till en kompis. William  fick tag i Viktor så han är här nu.

Ha en trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela