Madde

Mysfika

Publicerad 2011-09-11 18:52:39 i Allmänt,

Söndag och killarna ville ha kompislek. Oliver fick tag i en kompis men inte William. Hans kompis som han ville leka med va sjuk.
Själv har jag tvättat fönstrena, gått och tänkt på det typ en månad och nu tog jag tag i det i morse. Skönt när det är klart. Så har det vecko handlats, bakats,slängt saker vid returstatonen,börjat på lite tittskåp och så det bästa av allt Minna,Jenny och söta Elton har varit här och fikat i dag.
Det värtsa är att jag kände lite ryggont i morse men tänkte inte mer på det men under dagen har det bara blivit värre och värre. Inte min vanliga smärta utan det här är på ett helt nytt ställe. Men har tagit voltaren och hoppas att det blir bättre annars får jag se hur jag gör i morgon, får gå och öppna och sen gå hem om det är så här i morgon.

Ha en trevlig söndag kväll själv ska jag nog tillbringa den i sängen när killarna lagt sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela