Madde

härliga lördag

Publicerad 2011-09-24 19:58:04 i Allmänt,

Vart en härlig lördag i dag.Först en sväng till norrtälje där det vart besök för Oliver på lekrymden jag och William luncha med Sanna och Malin,mys.
Sen vart det ett besök hos R på brandstationen där de fick åka brandbil och åka upp i korgen på stegbilen. Väl hemma tog vi oss ut i solen gräset vart klippt och så en sväng till skateparken.
Nu har det varit lite mys framför tv och hör och häpna men Oliver bad om att få gå och lägga sig Så det vart tyst i huset nu. Ska jag mysa med mitt godis och hoppas jag hittar nått bra på tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela