Madde

Fredags biomys

Publicerad 2011-09-02 20:22:03 i Allmänt,

I dag har det vart en skön dag hela dagen. Började med en liten cykel tur och lämna Oliver i skolan. Vid 9 va jag hos doktorn och har nu fått tabletter mot min köldallergi,så nu ska jag kunna bada och va ute när det är kallt utan att få klåda.
William lekte med en kompis så jag och R tog oss ut i skogen och bara njöt av tystnaden vi hitta lite svamp,räckte till en varsin kantarell macka.
Så va det dags att hämta i skolan och hämta William och så åkte vi in till Täby C.Kollade runt lite efter tjocktröjor till Oliver utan luva men det värkar svårt att tillverka. Fanns på stadium och intersport men då kosta dom ca 500:- och det tänker jag inte lägga på en tröja.
Efter lite affärer så gick vi mot bion och killarna vart jätte glad.Vi hade inget sagt bara att vi skulle till Täby C och shoppa lite och det älskar dom ju så dom va lagom glada tills de fatta varför vi va där.
Väl hemma så har jag beställt från hm för där fanns det minssan tjocktröjor utan luva men inte i butik, verken på hm eller kapphal.Lindex va jag dock inte på.
Så hämta vi ett trevligt paket på Presskiosken när vi kom hem.
Så nu är killarna klara för vinterlek,bara bra vinterstövlar kvar.

Olivers uppsättning:



Willliam har en jacka som Oliver har haft med turkosa inslag som byxorna kommer passa bra till. Så har han förra årets overall kvar också.
Men det här fick han:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela