Madde

Batman

Publicerad 2011-09-14 12:53:46 i Allmänt,

I går skulle jag göra ett försök och boka biljetter till Batman showen som ska vara i globen i oktober. Det gick så där. Först hade någon av barna hållit på med min digipass så jag kunde inte betala via internetbanken jaja tänkte jag och skulle betala med kortet men då hade jag ju glömt vad jag valt för lösen så jag kunde inte verifiera mig. För att kunna göra nytt lösen behövde jag digipassen osv skit irreterande.
Men de va snabba på att skicka hem kod så jag kunde lösa upp digipassen i dag har nu bokat 4 biljetter till batman showen i oktober. Kommer bli en överraskning till killarna, kul med lite mys att se framemot nu när höst mörket och regnet verkar smyga sig på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela