Madde

Äppelhattar

Publicerad 2011-09-07 19:44:40 i Allmänt,

I förra vecka bjöda några tjejer i nian mig på äppelhattar och de va så goda. Så i dag fick jag receptet och jag och William har bakat dom. MUMS MUMS säger jag bara. Vart bara tio stycken så ska baka flera till helgen. Skönt att ha lite olika bakverk i frysen så man kan ta upp om man får trecligt besök eller bara blir sugen.
Stolarna är färdig målade och det vart så fint. Bild kommer när jag fått mitt tyg och om vi eventuellt hittar någon tapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela