Madde

Vad tror ni hände ?

Publicerad 2011-11-29 21:12:15 i Allmänt,

Jo jag läste en bok för William och sen hamna jag i soffan igen. Så promenaden vart inte av. Får ta nya tag i morgon :). Det är lite kul, för idag läste jag en gammal bok som jag och brorsan hade när vi var små. Vi prenumererade på Disney böcker så i dag fick jag lite Flashback. Minnen om hur jag själv upplevde boken vi läste i kväll. Alla böcker finns kvar och står nu i Olivers bokhylla . Nu ska jag lägga mig och läsa klart min bok jag håller på att läsa, "flickan under gatan". Go natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela