Madde

Vårruset

Publicerad 2011-05-26 21:29:58 i Allmänt,

I tisdags åkte jag in och träffa upp mina tjejer vid universitetet i Stockholm. Vi sprang vårruset och det gick så bra. Förra året sprnag jag på ca. 31. Så mitt mål va att jag skulle komma under 30 i år. Till det här året har jag sprungit mer än förra.Så när jag sprungit 5 km har jag legat mellan 27-29 minuter. Det blir ju lite mer peppning när man har massa tjejer runt om sig. Så jag hängde på en tjej en bra bit och det kändes så skönt.Men hon orka inte och jag sprang i från henne.Min tid blev 27,22 så jag är så nöjd. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela