Madde

Uppsala

Publicerad 2011-05-15 15:58:51 i Allmänt,

I dag äntligen kunde jag putsa våra fönster. Skiner så fint nu, och gud va skitiga dom va fuska lite förra året och öppna aldrig upp dom för putsning i mellan men i dag så.
Oliver åkte till en kompis ,R och W åkte på simskola medan jag fixa. Sen hämta dom upp mig när dom va klara så åkte vi till Uppsala. Det bliev lite sko shopping och så lite smått och gott på H&M.
Nu hemma och ska ta tag i tvätten. Får se om jag kommer i väg på lite träning sen, travade nämligen ved i går och det skulle jag inte ha gjort för i morse när jag vakna hade jag fått ont i höger skinka igen det som har varit så bra. Men det känns lite bättre nu så kanske fixar ett pass.





Fottbollsko till Oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela