Madde

Min första och största har blivit 8 år

Publicerad 2011-05-31 11:58:24 i Allmänt,

Så va det 8 år sen vi gick på skansen en hel dag väl hemma för att vila så började det hända saker. Värkarna  va på g och snart skulle vår första lilla bebis komma. Det tog ca 5 timmar så det va en snabbförlossning och ut kom en liten kump på 4780g och 54 lång.
Vi firade hon med paket och glass. Han fick en mobil,cd-spelare och ett legohus. Han va mycke nöjd vill jag lova.
Det vart en väldigt enkel mobil endast funktioner så han kan ringa. Han har börjat ta ta sig på små tripper runt om i området och de känns då skönt att kunna nå han. Tyvärr vart han sjuk på sin dag stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela