Madde

Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Publicerad 2011-05-29 10:37:27 i Allmänt,

Går dagen började som vanligt,jag stack och träna och kom hem för att sen börja fixa inför dagen. Vi hade bjudit hit tjocka släkten på kalas för killarna. Robert tog med sig killarna till en park. Jag fixa mig och gjorde lunch. Så kommer dom hem och jag hör hur William börjar grina och jag tänker att det inte ska kunna gå en dag utan detta humör.Han blir nämligen sur för minsta lilla spelar ingen roll hur man gör. Men så kommer han in och det rinner massa blod från munne.På vägen in ramlar han i trappen vid garget och slår i tanden,den har åkt bak lite. Så det va bara att sätta sig och åka in till st:Eriks och kolla upp. Ett ända ställe som har öppet på helger och kvällar inte klokt.
R åkte med honom så jag fick ringa runt och säga att kalaset blir senare lagt.
Det va tre timmars vänte tid men barn gick före så det tog en halvtimme. Dom röntga och kolla lite. Det hade blivit en fraktur på roten men inte hela vägen upp så dom gjorde inte så mycke.hade det vart hela roten hade dom dragit ut tanden. De ville att vi skulle ta kontakt med tandläkaren här i Rimbo så dom kunnde kolla på det i slutet på veckan.

Kalaset blev av fast det vart lite senare. Det vart fika, paketöppning och godisjakt.Dom fick ett tält med sovsäckar och liggunderlag till av brorsan. Så när alla hade gått så ställdes det upp och dom skulle ju bara sova där när dom skulle sova.
Brorsan med familj stanna kvar och bjöd oss på middag grillad burgare och pomfrites.
Sen drog dom vi halv 9 och då gjorde vi i ordning för kvällen och William hade nu ångrat sig och skulle sova inne men Oliver skulle sova i tältet så han tog med sig kudden och nintendo ds och gick ut. vi förljde med och sa go´natt. Det tog väl en halvtimme så kom han in och ville sova i sin säng,Plutten.

Blir inga bilder då det finns dom som inte vill läggas ut.

Ha en bra morsdag alla mammor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela