Madde

Bra start på helegn

Publicerad 2011-05-13 15:11:57 i Allmänt,

Startade helgen med en power walk runt Rimbo, va riktigt skönt. Har sprunigit mycke och tyck dom senaste gångerna jag ska power gå att det inte känns något. Men i dag kändes det skönt. Hade William och Robert med mig som sällskap =).

Sen bar det av till öf med William för han ville så gärna dit. Jag tycker det är skönt att gå dit på vinten/hösten när det är mörkt och trist väder ute. Men va gör man inte för sin lilla prins.
I morgon fyller Prinsen 5 år och jag har väntat hela veckan på att ett paket ska komma som vi beställt till han. Så precis nu när jag slog på datan hade det kommit på mailen att det fanns på ica efter kl 17 så det va skönt. Har varit lite orolig att det inte skulle hinna fram.

Har shoppat lite på rean på hm.com som jag fick hem här om dagen.


Tränings topp nr 1


Tränings topp 2 ville helst ha just denna men va slut i min storlek så i stället för turkost är det lila


Så vart det två sådana här mysbyxor jag kan ha här hemma

Nu ska jag ladda lite inför kvällen med tjejerna på jobbet
Ha en bra fredag kväll där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela