Madde

Ännu en underbar helg över.....

Publicerad 2011-05-08 20:40:15 i Allmänt,

Helgen började med en toppen kväll i Norrtälje med Malin och Sanna på fredags kvällen. Vi hamnade på stället (gamlastansträdgård). Det blev lite drinkar och massa snick snack så klart.

Lördagen börja bra med sovmorgon till kl 8.20 och så lite jumpa på det, Sen va vi hemma hela dan och det va kompislek, kalas och bara lugnt och skönt.På kvällen kom brorsan med familj och käka middag med oss,R jobba dygn så trevligt med lite sällskap.

I dag vart det också sovmorgon till 8.20 så underbart. I vanliga fall brukar dom vakna mellan 6 och 7 så riktigt lovely.
Efter frullen blev det löpning i spåret,5:an skönt som bara den. Sen så va det dags för simskola, så medans William simma så duscha och fixa jag mig efter löprundan.
Resten av dagen har spenderas hemma i trädgården och solen,vilken värme vi fick i dag igen nice nice.
Vi har väntat på ved som skulle komma på förmiddagen men den kom inte förens det va dags att åka till mamma och pappa på middag. Alltså runt fyra tiden, surt när dom säger en tid och så blir det inte så. Men nu har vi 15 kubik ved som ligger i stockar här på tomten så nu vet vi vad vi har att göra såga, klyva och så trava. Jobbigt men värt det när kylan kommer och vi slipper få dyra elräkningar.
Som sagt vi avslutade helgen på torpet och middag, mums och gott.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela