Madde

Solen visar sig

Publicerad 2011-03-19 13:43:21 i Allmänt,

Ännu en härlig dag,solen skiner och allt känns så lätt.
Killarna dock inte så nöjda då det inte blev någon kompis lek.Sjukdomar och inga som svarar så inte mitt fel :).
Blev en sväng till leksaksaffären för lite present köp och så lite mer bakning. Har gjort ett gäng syltkakor med vitchoklad rivet uppe på.Nu börjar det arta sig i frysen igen,så skönt att bara kunna ta upp om man ska bjuda på en fika.

Så har jag suttit ute i solen en timme och små slumrat så himla NICE. Skulle dock vilja få in ett litet träningspass i dag, ska försöka lura på William att han kan cykla och jag ta en promenad när vi lämnat Oliver på kalaset. Så därför ska jag gå ner och kolla hans cykel så sadeln blir bra höjd och luft i däcken. Hoppas han går med på det får muta med lite gott kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela