Madde

Skridskor på sjön

Publicerad 2011-03-27 16:04:09 i Allmänt,

I går tog vi vårt pick och pack och gick ner till sjön och åkte skridskor. Jätte härligt väder.
Alla skulle vi åka men tog med snowracern då vi har en liten latmask i familjen. Det gjorde vi rätt i för Wiliam tog bara några skär sen va han trött. En roligt åktur med lite karusell åkning på snowracern bakom pappa. Han åkte runt runt så snowracern flög.




Efter vår tripp på isen åkte vi hem till Mia och Anders och grilla korv i solen jätte härligt och så bjöd Mia på cake pops , så smarrigt.



Sen bjöd eftermiddagen på egen tid i trädgården medans William va på kalas och Oliver hos kompis och lekte. Jag plocka bort alla kvistar som klippts bort från äppelträdet och en hel del björkris. Så plantera jag lite påsklijor och ställde på mina grindstolpar.



En härlig dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela