Madde

SHOPPING

Publicerad 2011-03-15 11:02:24 i Allmänt,

I går på jobbet hade jag medarbetarsamtal. Det känndes så skönt att gå där i från och ha fått sån feedback på det jobb man gör. HOn hade satt mig mycke högre på vissa ställen än jag själv hade bedömt mig. Så jag gick en med ett stort leende i går.
Jobbade bara en kortis i går och tog lite komp på eftermiddagen för att åka på lite shopping med min mamma.
Vi mötes upp kl 13 i Täby C och gick runt och kolla i affärer. HItta en hel del så jag va så nöjd när jag kom hem. Det blev tre toppar från GINA TRICOT,tre par linnen,en scarf och trososr från HM,ett par stövlar från DIN SKO,ett par jeans från JC och så ett par convers från STADIUM.

TACK igen snälla mamma och pappa för super duper bra födelsedags present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela