Madde

lite fix och trix så här på fredagen

Publicerad 2011-03-25 21:38:57 i Allmänt,

Så är jag här igen,helgbloggare som jag blivit.
Det hinns liksom inte med i veckan och så finns det inte så mycke att skriva om,veckorna ser liksom lite lika ut jobba, träna, hänga med oliver på bandy och fotboll, läxor, soffhäng och så snurra det på.

I dag fredag har vi hunnit med en hel del,börja med att lämna Oliver i skolan sen tog vi oss in till flygis och storhandlade så nu är det fullt i kyl/frys och skafferi igen.
Kl 10 hade vi en tid hos en barnkirurg hos barnläkarna i norrtälje.Det gick bra och vi ska inte göra något åt hans knölar om han inte får problem med dem. Så det kändes skönt att få ett rakt svar för en gångs skull.
Sen åkte vi till leksaksaffären och köpt en varsin beyblades till killarna,tydligen det nyaste man ska ha och dom har fårgat ett bra tag om dom kan få så i dag köpte vi en varsin,dom fick betala halva och så vi halva.



Efter det besöket åkte vi hem åt lunch plocka upp varorna sen va kl 12 och jag skulle klippa mig.Jag behöll längden klippte bara topparna och kommer spara mitt hår över sommaren sen åker det nog av.Kan vara skönt att kunna sätta upp i sommar när det är varmt och så.

Slängde i hop en sockerkaka åt min mamma och pappa som dem kom och hämta efter jobbet.
Tog mig sen en löpar runda på ca 30 minuter runt Rimbo det va så skönt men lite tungt ska bli skönt när allt grus försvinner och det skönaste kommer bli när man kan springa i spåret igen.

Nu på kvällskvisten är jag själv,barna sover och Robert jobbar. Så jag har hållt på med lera till mina två tittskåp som jag har på beställning.
Blir ett med barabalala och en med en prinssesa på. Barabalala för att föräldrarna sjunger och spelar instrument så tyckte det passa bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela