Madde

Helgen som varit....

Publicerad 2011-03-15 10:54:37 i Allmänt,

Helgen har varit underbar. Fredagen bjöd på mys med familjen hemma efter ett härligt tränings pass på friskis och svettis lett av Malin.
Lördagen bjöd på lite kompis lek för killarna och en fika med Malin för min del, sen vid tre tiden lämna jag killarna hos mamma och pappa på torpet för att sen ta bilen och åka till Solna.
Det fick bli en lite sväng om i solna C coh där hade dom gjort om sen jag va där sista och det va mycke trevligt.
Sen åkte jag hem till vireberg och böt om för en spring tur runt lötsjön,så skönt.
Klockan började bli mycke efter det och det va dags att få i sig lite mat och börja göra sig i ordning för lite party.
KL 19.00 möte jag upp Minna,Helena och Anna vid tunnelbannan så åkte vi hem till Linda för lite melodifetsival och lite smått och gått.
Mot små timmarna åkte jag Minna,Anna och Karin till garbo.  Så där lagom kul.

Söndagen vakna jag tidigt trotts att jag hade kunnat få sova länge. Men låg ocg drog mig ett bra tag och till slut tog jag mig upp och gick ut och sprang samma runda som kvällen innan, Sen fixa jag i ordning mig och packa i hop mig för att åka hem till min kära familj.
När jag kom hem klädde vi på oss varmt och så gick vi ner på isen och åkte lite skridskor.
Sen avsluta vi helgen med filmmys i soffan, det vart Hämden och den va så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela