Madde

Skansen,bad och så skogen

Publicerad 2011-07-28 22:34:19 i Allmänt,

Det vart en förmiddag på skansen som jag skrev tidigare. Vi va där straks efter dom öppna och gick ett varv,det är som vanligt djuren är slöa och tråkiga.Hos björnarna va det ända stället det va lite fart,dom bada och brottades så det va lite kul allafall.



När vi kom hem va vi så varma så vi tog oss ner till sjön och bada och killarna paddla lite kanot. Jag satt i solen och bara njöt. Vädret vart ju bra så om inte R skulle va så stressad på morgonen så skulle vi kunnat ta de lugnt först och så vips hade det blivit skönt och vi hade kunnat åka till hallstaviks utomhusbad.



När vi hade varit vid badet bestämde jag mig för att åka och storhandla. Hela familjen ville visst följa med så vi packa in oss i bilen.
Väl hemma vart det upp packning ,middag och slapp framför sommarlov.
Sen tog vi oss en tur i skogen och hitta massa guld :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela