Madde

Så är vi hemma igen

Publicerad 2011-07-17 22:56:21 i Allmänt,

Veckan på Öland va toppen och nu är man hemma i verkligheten igen. Vi åkte hem på fredag kväll i stället för lördag morgon. Det va verkligen skönt så hade vi hela lördagen hemma innan Robert skulle jobba söndag. Det va perfekt väder i går så hann tvätta upp all tvätt få det tort och vikt.
Så han vi med lite gräsklippning, hallonplockning, power walk och så en härlig tur i skogen där vi hitta massa svamp.
I dag har vi varit hemma och det har varit en skön dag.Rensat jorgubbslandet och plockat av det sista gubbarna. Rensat svamp gjort hallonsylt och jorgubb/rabarber saft.
Killarna har roat sig i sandlådan och byggt världar åt mössen. Nu sover det sött och vi hoppas på en härlig dag i morgon också.


Massor av  svamp- Det vart 6st cream fraich burkar (2 dl / styck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela