Madde

Öland

Publicerad 2011-07-17 22:31:22 i Allmänt,

Det vart ett kort besök i Kärra för på lördagen åkte vi vidare mot Öland. Det var en tjatig bilfärd ner. När är vi framme ,när är vi framme, kommer bron snart osv. Men till slut va vi framme och åkte över den långa bron. Vi fick stanna till i Köpingsvik och bada för vi hade inte tillgång till våran villavagn förens kl 16. Vi bada en stund och njöt av solen sen åkte vi och handla upp oss på ica inför veckan.
När vi börja åka igen mot vårat mål så blir vi påkörda i bak . ÅÅÅ nej vår nya bil....
Men det gick bra vi hade tur att det inte gick så fort för den bakom så det va våran lucka där dragkroken ska sitta som fick sig en liten spricka.
Väl framme så kom vi in i våran villavagn och den va super fin.Här trivdes vi hela veckan. Vi har varit på stranden två dagar då solen skinit och sen gjort lite utflykter så vi har fått dagarna att gå. Roberts syrra med familj va oxå ner så vi har haft trevligt sällskap. Även den första dagen på stranden hade vi min brorsa med familj på besök.
Betyget på veckan är välgodkänt hade vi haff bättre väder så hade det nog känts topp. Men slutsattsen är att Gotland är bättre.


Varje dag åktes det fyrhjuling på campingen


Brandbilen körde ett varv kl 16 varje dag den skulle bara åkas om vi va hemma.


Sandbygge


Så lite spel


Kvällsbad


Utflykt till långeErik.Här högst uppe i fyren


Så lite raukar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela