Madde

Ja va hände i dag igentligen

Publicerad 2011-07-25 22:44:43 i Allmänt,

Den här dagen gick den me. En trist dag hemma, Oliver lekte med Elias. Williams kompis kunde inte så han va mest bara jobbig här hemma gnällde åt allt och inget va bra. Han fick vara med dom stora i mellan åt. Jag börja med lite lera till mina två tittskåp som jag gör, har två beställningar. Måste ta mig till panduro och kolla på deras skåp och se om det kan vara nått.
När robert kom hem åkte vi till skogen och plocka mera svamp så kul när man hittar massa.
Sen vart det middag, efter den så åkte jag till spåret och sprang 5 km och svängde sen förbi familjen med lite övernattnings saker för Oliver skulle sova över.

Nu har vi precis kollat på en film och nu väntar sängen

Go natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela