Madde

Gårdagen

Publicerad 2011-07-23 11:39:56 i Allmänt,

Gårdagen bjöd inte på så mycket. Va hemma plocka hallon och bara slappa, vart så himla varmt så man orka inte ta tag i nått. Skjutsa ungar hit och dit. Börjar bli rätt trist att bara gå hemma nu så nästa vecka ska jag försöka hitta på lite.
Efter middagen så tog vi oss en cyklet tur till familjen och där blev det bad och lek för ungarna och så lite vin/öl och pratat för oss vuxna. Va hemma till 23 så då somna killarna sött i sina sängar.

Kommentarer

Postat av: Dirty South

Publicerad 2011-07-23 11:59:56

fin blogg du har! fortsätt så

Postat av: L O L L O ♥ - djur, vardag & foton

Publicerad 2011-07-23 12:10:14

Har skrivit ett inlägg angående det som igår hände i Norge, läs det gärna och lämna en kommentar om vad du känner till detta hemska som hänt.



Jag tänker även på de 9 miljoner somalier som förväntas svälta ihjäl i år..



Livet är så orättvist, ta vara på det du har!

Var rädd om dig och glöm inte att leva ut dina drömmar.

Ha en bra dag, Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela