Madde

Bowling

Publicerad 2011-01-08 15:23:37 i Allmänt,

I går va det en lugn dag hemma som sen avslutades med Bowling och middag i norrtälje. Vi har spelat en hel del wii här hemma i julhelgen bland annat bowling. Så då bestämde vi oss för att vi skulle testa på riktigt. Killarna tyckte det va jätte kul och tyckte vi kunde åka in i kväll igen.



Efter bowlingen åkte vi till Antep och åt gott. Som vanligt äter man dock för mycke men gott va det. Det belv en toast skagen till förrätt och så en fläskfile oscar till varmrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela