Madde

Bakdag,hemma spa och bara mys

Publicerad 2011-01-03 10:09:21 i Allmänt,

Gårdagen bjöd på bullbak , det vart vaniljbullar och kanelbullar där i mellan belv det lite bowling turnering mellan oss i familjen. William som va nybörjare och inte fatta nått vann. Oliver lekte sen med kompis och jag och William va själva hemma. Han betsämde sig för att han ville baka chokladbollar och det fixa han galant men efter 5 rullade bollar ville han inget mer så jag fick ta över.
Jag unna mig lite ansiktsmask och fix av naglarna och lite så,jätte skönt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela