Madde

Minus 25

Publicerad 2011-02-19 18:30:13 i Allmänt,

När vi vakna i morse va det minus 25,inte okej.Burr va kallt.
Vi hade tänkt oss en mysig dag ute med korvgrillning och lek i snön. Men vi ändra snabbt planerna när det va så kallt. Det blev en sväng till Uppsala och lite shopping. Mest små saker och sen tog vi oss till volvo och kolla lite på bilar. Planen är att vi ska köpa ny bil till våren så ville kolla lite vilket utbud det fanns och pris läget.
Väl hemma blev det lite mathandling och så lämna vi william ho kompis  sen hämta hem Oliver som vart hos kompis.
Nu har vi precis ätit mat och båda killarna har en varsin kompis som ska sova över. Se hur det går.

I morgon blir det Äntligen hemma mässan med Malin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela